00:00
00:00
View Profile Lochie
G'day

Lochie Axon @Lochie

28, Male

Web Developer

🦘

Joined on 2/17/05

Level:
20
Exp Points:
4,042 / 4,440
Exp Rank:
9,140
Vote Power:
6.15 votes
Rank:
Scout
Global Rank:
39,316
Blams:
26
Saves:
199
B/P Bonus:
4%
Whistle:
Garbage
Trophies:
14
Medals:
690
Supporter:
5y 5m 12d
Gear:
7

Lochie's News

Posted by Lochie - April 1st, 2008


YOU KNOW THE RULES AND SO DO I
A FULL COMMITMENTS WHAT I'M THINKING OF
YOU WOULDN'T GET THIS FROM ANY OTHER GUY
I JUST WANT TO TELL YOU HOW I'M FEELING
GOTTA MAKE YOU UNDERSTAND
NEVER GUNNA GIVE YOU UP
NEVER GUNNA LET YOU DOWN
NEVER GUNNA RUN AROUND AN DESERT YOU
NEVER GUNNA MAKE YOU CRY
NEVER GUNNA SAY GOODBYE
NEVER GUNNA TELL A LIE AND HURT YOU

WE'RE NO STRANGERS TO LOVE


Posted by Lochie - March 30th, 2008


Yeah.. that's right.


Posted by Lochie - March 27th, 2008


-

;'(


Posted by Lochie - March 24th, 2008


LOOK AT IT!! :o

OMFG LOOK AT THAT :O


Posted by Lochie - March 23rd, 2008


Where are you?

Scooooby Doooooby Dooooo..


Posted by Lochie - March 22nd, 2008


WHYYY
+ pic

I have 2 awards yet cannot post on frontpage. :C


Posted by Lochie - March 13th, 2008


First off I would like to say "YAY FOR GETTING A 2ND AWARD <3"
Oh shit, we got frontpage too!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

My girlfriend got an NG account.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I HAS A WIKIGROUNDS PAGE >:C

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Song lyrics for upcoming song by ShortMonkey.
Written by me.

Intro
Lochie, your awesome, you know it, but, have we ever told you how much..?

Verse
LOCHIE!
You're hot, you're rad, you're just are plain cool.
OH!
Most people havn't seen it, but we know you got a huge tool!

SWEET!
You roam around the world flashing those purple jocks.
DUDE!
Everybody looks at you and notices your huge fat.. what?

YEAH!
The way you move, is just so smooth.
STOP!
I think it's about time, we got in the groove.

Bridge.
Oh hell yeah, this shits going down.
You guys know I'm not being serious,
Lochie is just a stupid clown.
Now let's get to the good stuff,
the type that you know you want to see.
Because in reality this song right here.
It's actually really all about, me.

Chorus
So lets all get up and jump to the ceiling.
With all the ladies around me trying to get a bit of a feeling.
This bombs gunna drop just wait and see.
Because this song right here, is all about me.

Verse
HEY!
Lochie, you suck, you think you're so tough.
OI!
I can see it in your eyes, you're just calling a bluff.

WAIT!
Don't make your move, you'll just get a whoopin'.
READY?!
Because I have already charged up my Shoopin'.

BLARRRGGGGGGHHHHHH!

LOCHIE!


Posted by Lochie - March 10th, 2008


Yeah, you fuckers better believe it.

It's a song about my name, wewt.

BUT I WANT A SONG TO BE NAMED AFTER MY PREFERED NAME "LOCHIE" >:C

Lachlan >:C


Posted by Lochie - March 7th, 2008


SPAM HERE NOT THERE

SPAM IS FOR BLOGS NOT FORUMS >:C


Posted by Lochie - March 4th, 2008


Next Up: SweetSkater

Egorapter- Is awesome... ish..
But serious, he is awesome.

YEAHmix- Is trying to fit in...
Haha, just kidding mate, you're awesome. :3

NintendoMadness- Is annoyed at the frozen game...
Maybe he should switch to X-Box?

I'll draw my thoughts of you if you comment me.. (PM the pic to you too!)